Utomlands om tre dagar=D

Hejsan!

Tänk att man åker till Turkiet på lördag med pappa och syrran. Har alltid velat resa tillbaks till Turkiet och nu ska det äntligen bli av. Men det trista är att jag inte har fattat att jag verkligen ska åka. Å dessutom så snart som redan om tre dagar. Tre dagar...ja jösses. Man jag tror inte det är sant utan snarare att det är om tre veckor eller tom månader kvar. Men så är det redan på lördag=)  Man bör ju vara skitglad,vilket jag verkligen borde vara för jag älskar att resa. Det är ju sååå kul!!! Är så bekymrad för en grej och jag vet att det är det som gör mig lite deppig,går och drar mig inför att fixa den grejer men måste det på fredag,har inget val:( 
Jag är så jäklans feg och barnslig så in i norden,tänker hela tiden på vad andra ska tycka å tänka. Behöver väl inte bry mig så mkt....
Imorn kommer syrran hem också,mamma ska hämta henne på kvällen! Ska bli kul att hon kommer hem så man kan prata med någon;-) Hon ska ju med till Turkiet så det kanske blir lite roligare inför själva resan när hon väl är hemkommen!?:)  Lyxigt för henne att vara borta först en vecka,så kommer man hem för att packa upp. sedan dagen efter packa igen inför en annan resa och sedan åka dagen efter;-P  Hee! 

Vi har ju varit och kastrerat först den ena katten igår och idag har vi varit med den andra hankatten. Sigge som han heter. Han bara går här och skriker å skriker. Jag tror jag blir tokig:S Men han får ju bara inte gå ut än,så enkelt är det! Men han ser så hemsk ut med för han är ju långhårig och haft så mkt tover,men nu har dom rakat honom och det ser förskräckligt ut rent ut sagt om jag ska vara ärlig. Så synd om honom...argsint som han är;)
Men det blir väl bra tillslut får man hoppas!

Hej så länge....
Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0