Varit på sjukhuset,hemma igen...men imorn är det dags!

Hej igen för idag! Då vart man hemma,kunde fått stanna där på ett patienthotell,men jag tyckte det kändes bäst att komma hem faktiskt. Då kan man ta det lugnt på ett annat sätt och vara med familjen:)
Anmälde mig först på öron-näsa-hals avdelningen,sen var det dags att gå upp till barn-ungdomsmottagningen för undersökning. Shit va nervös jag var. Jag tycker inte om att INTE veta vad det är man ska göra å inte:S
Men vi pratade lite. Gick igenom grejer innan operationen om tex man blivit sövd innan,legat på sjukhus,svårt att ta tabletter,svårt för att bli stucken,alltså när någon ska sticka en i armen osv.
Så imorn kl tjugo i åtta blir det operation,tror det va den tiden. Fasen va hemskt det låter. Men det ska väl gå bra,tycker det ska bli apännande faktiskt:D Hee!
Det som bekymrar mig det är min navelpiercing som jg INTE får ha!:( Det som bara är några veckor gammalt. Vetefasen hur det ska gå å sätta i den igen:( Vill inte det. Detta var precis det jag skojjade om hemma och sagt till vissa att tänk om det skulle va så. Men jag sa det att den får ni sätta i när jag fortfarande sover då!
Hon skulle försöka ordna det på nåt vis,men bort måste det ju sa hon!

Nu ska jag å familjen strax äta pizza för en gångs skull såhär dagen innan allt! Sen blir det inte pizza på ett tag skulle jag tro:)
Var rädd om dig!! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är kul att läsa din blogg :-)

Nu sitter jag här och är asnervös för dig. Men jag vet ju att det kommer att gå bra. Tänker på dig Hela tiden!! Puss och kram på dig Jenny! ;-D

2008-04-23 @ 21:59:43
URL: http://schlagerankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0