Beställa bilder!

Just nu sitter man här en lördag och beställer bilder. MAROCKO är det en heeeel del ifrån kan jag ju säga. Det värsta är att jag har inte koll på hur många det verkligen är. Man får ju räkna en krona styck och det lär ju säkerligen bli över 300 sammanlagt. Vilket blir 300 kr! Får väl kolla igenom mer noggrant sen när alla väl är ditlagda så man sen kan redigera. Då ligger ju problemet där att jag har så svårt för att bestämma mig och vill ju gärna inte ta bort några.
Men va sjutton. Det är faktiskt minnen. Och som jag sa till mamma att ett album har man ju sen då resten av livet,men om man har alla kortet kvar här på datorn i all evighet kommer ju kanske inte finnas kvar för evigt. När jag då är en sådär 80 år och sitter på nån stol. Inte har jag denna datorn tillhands och kan kolla på alla dessa bilder jag har inte. Nääpppp!!! Utan då kan ett album verkligen uppskattas. Så så tänker jag!! Nu ska jag bannmej ta tag i och beställa via internet. annars hade jag ju tänkt lägga korten på cd-skiva och skicka in. Men nu är det så att det blir fel när vi ska bränna. Kan ju lika gärna göra så som jag gör nu:)
Det va hemskt vilken tid det tar...uppe i 61 bilder! Å det är mångamångamånga kvar...

Jenny har ont i sina tänder idag med...nu är mellanrummet mellan frmtänderna större än innan:O AAAAHJ!
Jag får väl säga hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0