Klantskalle!

Jag skulle äta lite ikväll! Nybakt fralla! Jag och mamma satt i köket och började disskutera något?! Vad minns jag inte...men samtidigt som detta då så höll jag frallan i handen och kniven i andra. Skärde samtidigt som jag pratade med henne. Frallan va lite hård så jag kunde inte riktigt skära igenom helt. Vipps som mamma sa något "mindre bra" så röt jag till och råkade skära handen på köpet också med kniven. Som tur va så var det en rätt slö kniv så jag fick bara ett hack i ett finger.
Varken kul eller bra att ha ett sår när man jobbar i kök. Rätt djupt med:( Men det va ingen större fara alls.
Undrar vad det va mamma sa???

Sov så gott allesammans! Stoooora kramar!
¨*¨Jenny¨*¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0