Lite av varje!

TJENA!

Redan söndag igen. fattar inte att dagarna kan gå så fort som det gör. Det va ju nyss fredag och man hade slutat jobbet och tyckte det va så härligt med helg. Bara kunna få va ledig. Men inte då!

Jag skulle ju åka med mamma till Lygnevi! Jag va tvungen...eller tvungen är väl fel och säga,men visst det kunde väl bli kul fick jag tänka. Så kul var det inte precis:( Satt där på en stol och jag kunde ju gärna inet dansa själv precis. Hur hade det sett ut. Inet ville jag bli uppbjuden heller av nån:O Hmm...olyckligtvis så blev det tyvärr så.

Helt plötsligt kom det fram en som sträckte fram handen...får jag lov? NEEEEJ fan heller va det första jag tänkte. Gååå härifrån...dansa ska jag INTE! Snälla jag som inte gärna gör nån besviken gick ju naturligtvis med honom. Vad har jag gett mig in i? Han va ju dansexpert dessutom. Jag som inte kan dansa! Inte sån dans iallafall!!
Han skulle lära mig och trög som man är. Vals av nån typ:S Fråga mig inte vad det va för det vet jag inte. Tyckte det gick bra ibland när man svängde runt där på dansgolvet skräckslagen i högklackat:( ojoj...stackars mig!
Som tur va så fick denna mannen syn på någon han kände så jag tog tillfallet i akt fort som kvikkt att sticka. TACK FÖR DANSEN!
Såså var det med den kvällen..haah ;-) Kom hem sent och var så himla trött så jag bara kastade mig i säng och somnade. Annars var det väl trevligt! Nu var det ju för mammas skull <3
Vaknade av att Linda ringde på morgonen runt halv tolv. Mamma svarade så jag förstod det va hon. Då såg man inte rolig ut. Sminket kvar och håret åt alla håll.

Igår(lördagen) så skulle jag träffa Linda kvart över två ungefär. Så handlade vi inför vårat födelsedagsparty. Tacos och glass och sånt blev det:D Mmm va Goootttt!!!

Fick så fina presenter av alla med! Vinflaskan jag fick av Janni vet jag inte när jag ska dricka upp. Kanske blir en skvätt idag. Nää det är söndag,det går inte;) Jag brukar inte va den som festar till det på något vis,men nu när man fått så är den ju min ;-P Chocklad fick jag med av Nettan! Ska ju up och jobba imorn igen..ååh. Sista veckan nu ju. Känns konstigt men väldigtväldigt bra. Ska bli skönt att bara va ledig lite och få ordning på saker som man annars inet hinner med för man jobbar varje dag. Varenda helg nu i några veckors tid har det varit något hela tiden. Aldrig varten sån dag där man känner man kan göra det man vill och lär hinna med.
Finns så mycket som måste planeras och göras här. Hehe!
Jag la mig nog inte förrens efter 4 imorses. När jag kom hem va jag så pigg så när jag kom hem satte jag igång och städa. Haha! Nog är man allt lite konstig. Pigg! Sov inte så länge idag heller,var pigg när jag vaknade. Kanske är man dessto tröttare imorn på jobbet.

PULLILUSS på dig!

Kommentarer
Postat av: Celicia H

hahah. Det kanske är dags att lära sig att dansa kanske? så du kan dansa med alla dina män!!! :-)



Kolla gärna in min blogg! haha :-)



kram på dig sötaste!!

2008-08-10 @ 20:46:16
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha ha!!! tror du dansade som en drottning =) dansens drottning. Plus Hawais prinsessa.



2008-08-12 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0