Trötttt....

Ännu en dag har gått på detta nya året. Å vad gör man då?! Ingenting,ingenting speciellt i allafall. Har mest tråkigt och sitter bara och väntar på att något kul ska hända. Men det gör det ju verkligen inte.
Så man får ju försöka ha det roligt ändå,med familjen och katterna. För dom är ju de enda man umgås med:( Våran granne var här idag,igår också! Det är alltid roligt tycker jag. Så igår var det jag som lagade mat!
Men inte idag,så nu sitter jag här och tänkte skriva lite, är så trött. Kan aldrig somna på kvällarna så kl blir ju så mkt. Därför sover jag ju desto längre,vilket jag inte kan förstå för en sån person som sover länge har jag aldrig varit! Brukar för det mesta vara upp ganska tidigt. Absolut inte sova så länge som jag sover.
Är extremt trött på mornarna o skulle kunna ligga i sängen hur länge som helst. Får väl försöka gå upp tidigare nästa gång så kanske man blir dessto tröttare sen på kvällen så man somnar självmant;)

image1
Min lilla Sture! Han är helt underbar,en riktig tuffing minsann!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0