Ekonomibiträdet börjar lida mot sitt slut!

Hejjheej ;-)

Ja tyvärr går ju inte datorn. Blir så jäkla förbannad :O Jävla skit! Jag har ont i ryggen och axlarna. Träningsvärk från all fönsterputs. Är la inte så konstigt...går där på jobbet och dammar med armarna lite här å var. Skeetet kan det lätt bli må ni tro.
Är min sista dag imorgon. Tänka sig! Redan gått tre och en halv vecka. Tiden går väldigt fort. Nej jag klagar absolut inte. Tackar så mycket för att det åtminstone gått tre veckor ;-P Hii! Men jag känner nu att jag gärna hade gått denna turen med städet ett tag till...istället för köksturen tillochmed kanske?! Jag vet inte. Är lite osäker där.
I allafall så jobbade jag igår och då började jag halv nio och gick brevid i köket då fram till halv ett! Sen så började jag mitt vanliga med att städa ända fram till halv fem :S Ojojj,blev så mycket! Gått brevid idag igen. Städade först till halv ett ungefär,sen gått brevid från 13-15 :-/ Kunde fan börjat gråta där. Vet inte varför riktigt,men det har väl blivit för mycket nu helt plötsligt :-/ Mycket att tänka på nu såhär innan....mmm

JAG FYLLER JU ÅR PÅ SÖNDAG :-D Wow!  Neeej känner jag! Fy va hemskt att fylla år. Ha kalas å massa folk och allt handlar liksom om mig. Pinsamt värre. Kommer att tänka på nu hur HIMLA kul det va att fylla år när man va liten. Minns en gång det va fina sommarkvällar och jag sprang runt på våran stora gröna nyklippta gräsmattan i bara nattlinne och väntade ivrigt på den kommade dagen.
Nudå,ja nu har man så mycket i huvudet. Tänk va lätt allt va när man va liten. Man visste ingenting om livet i fortsättningen. Ja det vet man ju inte nu heller för den delen vad som hända skall. Men man visste inte mycke då inte;)
Nu är det så mycket att tänka på. Ååå jag kan bli så frustrerad ibland när jag tänker på saker. Tänk om man hade kunnat göra något annorlunda. Varför man inte gjorde vissa saker eller det andra som man inte gjorde utan istället kanske gjorde nånting annat. Nää så får man inte tänka. Fast visst kan det va så. Saker och ting hade kunnat vara så mycket annorlunda..
Fast jag hoppas på tur framöver,för mitt lyckonummer är ju 20 och jag fyller ju 20 den tjugonde ;)
      Börjar i köket nu på måndag och just nu vet jag inte hur det ska gå för jag kan inget känns det som:( Inte lätt att lära sig allt bara sådär helt plötsligt. Mat ska fram,passa dom i matsalen,städa i korridoren och matsalen,diska allt,köra ut vagnen.  :S :S :S Nejnejnej! Inte kul å behöva va orolig på sin födelsedag precis. Nej nu skiter jag i det. Det får gå som det går.

Gott att det är sista dagen imorgon iallafall! Början på nåt nytt,men sorgligt är det också för man har ju gått runt och pratat med dom boende ibland..eller dom har pratat med mig kan man la säga =)

Ringde och beställde tid för klippning när jag kom hem! BRAVO Jenny :D Så nu ska håret bort ;-P Heeh! :( Mitt långa hår :(

Pussiluss sötnos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0