Födelsedagsfixande ;-P

Nu måste jag sova! Jag får aldrig sova ut! Aldrig =( :( När ska jag kunna få sova ut när det är så mkt att göra hela tiden. Hoppas det lugnar sig framöver. Konstigt nog så är man aldrig nöjd utan klagar på det mesta. Hur som helst så kan det va skönt att bara kunna ta det lugnt och inte ha något man måste rätta sig efter. Men samtidigt är det kul att ha mycket att göra. Då menar jag roliga grejer!

Nu är iallafall mina veckor över i städet. Tänk att det är avklarat. Hade gärna hellre fortsatt med det än att börja på detta nya i köket :/ åå! Nu blir min helg lite orolig TACK vare det att jag nu går runt och undrar hur i hela världen det kommer gå:O Snälla nån,jag vet ju knappt hälften. Så säger dom att det kommer gå såå bra ;S  ???
Det minsta är väl att åtminstone göra så gott man kan :) (: Ja jösses!


Efter jobbet idag åkte jag till Gekås med pappa och Jossan! Köpte lite inför kalaset imorn. Godis och sånt gott ;-) Hoppas småkusinerna kommer :) Sen köpte jag hörlurar...för katterna bet sönder mina fina nya jag köpte. Hade köpt för dom förra jag hade va rätt slitna,men ändå fungernade. Tror ni inte då att när missarna väl hade slitit sönder mina splitt nya så går dom andra sönder strax efter det. Då slutar en hörlur att fungera. Så jag hade inga alls:O
Sen vas,album,cd-skivor att bränna. Band till filmkameran och lite såntdäringa ;-)
Massa folk var det med!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0