Fyra på besök :-D

Tjena!!

Letar efter ett papper som jag inte kan hitta. Från jobbet och jag vet att jag hade lagt det i finrummet på det stora bordet där. Men efter att Jossan hade städat så var det vipps helt försvunnet :O Gått några dagar sedan dess..letade såklart lite just då såklart,men nu kan jag bara inte hitta det. Är så rädd för att hon släng det :O Fan då! MÅSTE HA DET!!!! Attans skit =(
Alltid något som ska förstöras för min del. Så är det alltid. Alltid något som ska krångla :(
Mamma letar i köket bland tidningar och papper,men änsålänge tycks hon inte ha hittat nåt. Ååå nu får jag panik!
Är väl klart egentligen inte jag som borde leta. Jag har inte flyttat på det ju. Jag tror det är uppeldat!

Har jobbat idag och det har väl gått helt ok =) Gick sedan hem från jobbet....igen! Gör det så gärna trots att det är lite jobbigt. Man har ju inte ätit så mycket heller då innan precis så man känner allt lite hur bränslet tar slut ;-P
Sen när jag kom hem så var det så gott att bara få sätta sig ner och bara sitta helt still en stund. Städa lite sen och gjorde mig iordning lite. Mamma,pappa och syrran åkte iväg för Jossan skulle klippa sig. Efter en stund kom även brorsan som hade slutat jobbet. Mormor va inne här en stund med.
Började på min paj som jag bakade till Celicia,Lina,Ida och Celicias mamma skulle komma. Så dom har varit här ikväll och det va jättetrevligt :D Kul att få träffa Lina som jag aldrig träffat faktiskt! Lilla Ida med som va så gullig och energisk :)

Nej,nu är jag orolig! Måste hitta pappret annars vet jag inte vad. Skulle lämna ett till chefen imorn. Vet inte säkert om det är det. Men måste kolla på det å se vad det står :S

Ska på DIGGILOO imorn med dessa som va här idag!!! Så det ser jag fram emot :D Blir en lång dag imorn så jag lär nog få komma i säng rätt tidigt idag. Ska ju jobba med ;-P Men måste hitta pappret :( aww :(  Nu är jag arg arg arg!!!

Pusss&Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0