Hemma från Skåååne!

Hallåhallå!!

Oj..nu har man nog druckit för mkt vin. Hee! Nejdå,men det är allt lite snurrigt ;-P
Då har man kommit hem då till det vardagliga igen ;-P Har haft det trevligt i Skåne...märmare bestämt i Vindslöv. Lite osäker på hur det stavs nu igen,men tror det är så. Pappa.Jossan och jag åkte igår efter att jag hade kommit hem ifrån Borås,hade ju varit hos tandläkaren.
Slipper gummibanden nu iallafall tills nästa gång! :) Men det kan faktiskt kännas bra med att ha ddom,då känns käken stabil :-/ Har allt bra ont i tänderna nu,men det går ju över om ett par dar som tur är. Har alltid haft ondare på ena sidan,det sa jag med. Kanske inte läkt riktigt:O Ska snart dit igen. Var tydligen viktigt att jag skulel tid eftersom man som jag har opererats och det kunde tydligen gå tillbaka :S Eller nåt sånt :S Så det hörs ju hur vikitgt det är menar jag. Jag som ibland tänker att det inet är så stort,men samtidigt om man tänker efter så har man ju så mkt som 8 "skruvar" totalt i käken...ajajaj! Hörs ju hur viktigt det är. Blev lite förvånad där med tuggningen...hjälp,jag kanske missbrukar tuggningen. Det lär jag ha gjort från början ;-) Hii! Ups! Men det går ju rätt bra :) Känseln är la inte så bra som det kunde va tyvärr. Men hoppas den kommer tillbaks helt! :) Hade solen på en hela vägen i bilen och det va så jäkla varmt alltså:O Usch!  Fult kort,men skit samma! ;-)
När vi väl hade kommit fram så fick iallafall jag och Josefin se hur hon bodde. Var så längesen vi båda var där sist. Så det var verkligen på tiden vi fick se hur hon har det där :) Sen va det dags stt börja hjälpa henne med packningen. Hade väldigt många lådor att bära ut till den stora bilen som vi lastade allt i må ni tro. Blev väl ungefär iallafall 34 st bananlådor igår som vi bärde dit.
Ville inte va med på kort =(
Jaa,med bla böcker och så. På kvällen då när vi var klara för dagen så gick jag och jossan till torget för att leta upp pizzerior. Härligt med denna skånskan. Man känner sig lite udda när man inte pratar likadant ;-P Hee! Tyckte dom verkade glada. Men så var det tydligen inte. 4 pizzor skulle vi ha,det va två pizzerior nära varnadra så vi gick först till den ena och beställde två och sen gick vi till den andra. Satt ute på kvällen hos henne och hade det härligt :D
Äcklig pizza :S
Idag packade vi massa lådor med böcker. När vi väl va klara åkte vi till en poool där i närheten som pappa hade varit i innan som tydligen skulle va väldigt bra. Där var det härligt. Vi badade, solade och hade det skönt =)

Åkte sen hem igen till A-M och åt lite och därefter det var det dags att bege sig hemmåt med allt. Tog minst tre timmar hem åtminstone,hade inte riktigt koll. Men väldigt varmt har det varit där :S Det kan man lugnt säga.

Just det ja...efter det att jag hade kommit hem från Borås och innan det att vi skulle ge oss iväg till Skåne var vi bara hemma en sväng. Passade då på att ringa ett samtal till RESIA för att höra vad det kostar att åka till Tunisien.
Fick ett ganska bra pris där för TRE veckor. Jag är definitivt ressugen!!! Vill verkligen dit. Brorsan med,så jag har nästan i stort sett lovat honbom att åka dit :D Finns bara två stackars platser kvar dit så jaah...förstår ju att man verkligen bör fundera. Får tänka på det alltås,för nu vet jag inte vilket som är bäst. Två eller tre veckor? Djerba eller Hammamet? All Inclusive eller endast Frukost,eller halvpension?! :S Mycket att tänka på ju! 30 spetember eller 5 Oktober? Hotell ..?????.. elller det där andra hotellet?
Men jag skaaa dit! Vill ju helst tre veckor. Men det finns ju endast 2 platser kvar somsagt och det är synd. Kan ju hända man vill ha med nån mer ju.

Måste sova nu för jag är såå trött!!! Var rädda om er =) Kraaaam från mig! // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0