Inte ett moln,så långt ögat kan gå!

Goddagens!
Gick hem från jobbet idag igen:D Varmt,svettigt och rätt så jobbigt just i denna värmen. Hade ganska mycket på mig,plus en tröja som jag va tvungen att gå bärnades på. Nu har jag bränt mig på bröstet...inte snyggt för det är ojämt och lite i ansiktet och armarna:O Det kunde jag inte tro att det kunde bli så. Ser det mest positivt!!
Jag vill resa! Åka utomlands! TUNISIEN eller vartsomhelst...nästan! Marocko skulle jag nog helst inte åka till igen kanske. Eller njaah,varför inte. Men då får man ju räkna med vad det innebär. Lär va förberedd då. Nej,men jag vill vara borta länge. Två veckor minst. Tre veckor skulle sitta fint:D Åh..va underbart:D
Fast mellan September och December ska det va. Inte nu förstås. Nu är det ju sol här ju =)

Imorn är det torsdag och sista dagen denna veckan som jag jobbar. Fick ledigt på fredag när jag ska till tandläkaren som tur va:) Ska bli så härligt att inte jobba på några dar.
Ska också på fredag ta en tripp till SKÅNE med pappa och syrran tror jag. Det verkar så för tillfället. Sen åker vi hem på lördag. Ska bli intressant å se hur grannen har det där:) Så så ser min helg ut. Hoppas på fint väder med. Eller förresten så kvittar ju det om man ändå ska sitta i en bil i ett par timmar:S

Tv-time! Nattinattikraaaam!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

å s..iigtå kul å åka till skåne gumman=). Du öland skall bli riktigt kul också. Fasen va roligt. Hihi alltid kul å åka iväg ett gäng

2008-07-03 @ 18:27:42
Postat av: Jenny

Ja..det blir la kul kanske..kul att åka till Skåne en sväng. Ska ju inte göra så mkt där mer än att hjälpa grannen å packa hem grejer;-P Hii!

Jaa,det ska bli jättekul med Öööland!! ;-)

Pussiluss!

2008-07-03 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0