Jobb och åter jobb

Tjabba!
Rejalt trött så jag ska inte sitta här så länge till. Kände bara att jag kunde skriva lite innan jag går och lägger mig. Skulle bara önska att jag kunde få sova ut och då pratar jag att sova ut på riktigt. Inte behöva tänka på något och bara kunna sova som en stock:) Det hade varit något.
Andra dagen för mig i köket idag. Har gått bättre idag men inte så bra som jag vill det ska gå. Osäker på många grejer och vissa stunder vet jag inte vad jag ska göra och det känns som jag missar hälten. Fast annars går det nog rätt bra...tror jag?!
Nu har jag lyckats fixa jobb till syrran med..känns ju kul,dom behövde en;-P
Syrran skulle köpa skor för hon sticker på cup eller nåt sånt i Halmstad och skulle ha ett par nya. Jag ska ju till iväg Öland och behövde absolut ett par nya och hittade ett par enkla:)

Skriver mer imorn om/när jag får tid :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0