Klippningsdax imorn!

Ska klippa mig imorgon! Snart ska jag bada,ska bara träna lite och röja upp lite innan,leta upp kläder inför morgondagen arbete på jobbet och efter det så ska jag bara ta det lugnt. Ska lägga mig rätt tidigt idag tror jag. Har varit mycket och kommer även bli en tuff helg. Saker som man egentligen bör se fram emot kan få en tendens till att bli mer jobbigt när allt runtikring bara känns jobbigt. Jag behöver sova ut. Varför är jag så trött? Ena stunden är jag jättetrött och sen helt plötsligt kan jag bli hur pigg som helst:O

Men nu ska jag iallafall klippa mig imorgon. Undrar hur det kommer kännas sen? Vill ju gärna ha kvar mitt långa hår,men herregud,man måste ju klippa sig och det är dags nu. Både ser och känns bättre sen efteråt...brukar det ju iallafall!
*Kraaam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0