Min födelsedag idag! ;-D

Idag fyller jag 20 år!!!

Tänk att man fyller år idag! Känns egentligen som vilken dag som helst. Fast det var ändå lite speciellt igår när vi hade kalas. Alla kom utom kusinerna så det va synd. Celicia och mormor va dom som kom först. Å gulliga mormor<3 Fick en stor fin present av henne. En jättefin stor ljuslykta. Väldigt fin är den:)
Sen kom alla nästan i samma runda. Gillar inte det där med födelsedagskalas riktigt. Visst är det kul att fylla år,det ska jag inte säga annat. Men just det att alla ska ge presenter och jaa...ni fattar nog. Konstigt nog så brukar det alltid vara så när någon fyller här att man öppnar det i sin takt när man vill och inte en massa som tittar på. Nu skulle det då va annat. Nu Jenny är alla i rummet så nu får du komma:O Tror ni jag vill sitta där och öppna en massa presenter när alla tittar på:O Tror inte det va,men så blev det. Pinsamt pinsamt!! Fick mycket fint. Kändes ändå lite speciellt måste jag säga.
Skulle bara önskat sååå att jag inte ska jobba imorn,då hade jag inte behövt va så förbaskat OROLIG för det utan istället bara kunnat va glaaaaer ;-P
Våran katt Sven som varit borta ett tag nu..igen,kom tillbaka inatt. Nja imorses nångång. La mig inte förrens halv 6! Han kom väl för att säga GRATTIS till mig kan man gissa på!

Lite bilder från kvällen kommer här:
 




Nu ska jag inte sitta här mer utan gå till mamma och pappa som sitter vid tv:n och pratar hör jag =)
Ska på bio ikväll med syskonen. Brorsan ville så gärna det. Ska bli kul så jag ska försöka se fram emot det och intala mig att allt kommer gå som hejsan imorn. Det mesta ordnar ju sig konstigt nog. Det är väl ändå konstigt?! ;-) Hii!

Joo..fick ju en så fin present med av Jossan,Lina,Celicia och Nanne ;-P Tack så mkt söta ni! Det va en väldigtväldigt fin och rolig present. Haa! Jaa...snart är nanne och jag jämngamla! Haaa! Ojojoj! Den kan jag kolla på om och om igen:)
Tack Linda...så fina presenter och så kul att ni alla kom<3

Pusssar och kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0