Öland imorn!

Gokväll! Sitter här med tandborsten i handen och musik på hög volym. Hur ska jag hinna klart. Typiskt mig,men nu är jag bara sååå jäkla trött...men stressad...stressad över hur jag ska hinna imorn. Att jag ska va så velig. Nej fan,nu måste  jag ju hänga upp tvätten. Får inte plats med allt i min väska heller:O Nu är den för liten ju. Får inte ta med för mycket för vi fem måste ju få plats med våra grejer i bilen. Ja herrejösses...hur ska detta gå?! Vad ska jag ha på mig imorn är ju nästan den största frågan!! Nej nu måste jag spotta:S Såå!
Det har ju blivit så fint väder. Varmt som bara den! Jäkligt keligt när man redan står å svettas i ett kök!! Jag säger bara GRATTIS till er som är lediga och har det skönt! Njut utav det vet  jag! Det hade jag gjort ;-P Just detdär med kläder är faktiskt svårt då. Iochmed att man ska sitta i en varm bil i ett par timmar ner dig, så bör man ju inte ha såå hemskt mycket på sig. Vet inte vad jag ska ha på mig på jobbet heller. Man får inte ha för kort heller och inte urringat för mö. 
Det är ett elände detta.

Har vart å klippt mig idag. Blev nöjd faktiskt. Kortare är det iallafall,det är det. Märker väl resultatet mer när jag tvättar det imorn. Usch,det blir stressigt. Jobba till 12...sen hem och äta,packa,bada...tvätta håret. Fixa frillan sen och göra sig iordning. Efter det åka till Horred...hämta Sandra på jobbet och sen åka till Linda i Berghem. Sen jaa...sen är det inte så mycket att göra mer än att hoppas på att det blir kul och att man inte glömt nåt ;-P

Klockan är snart 00 och jag ska sova! Puss&Kram! Nattinatti!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0