Svettas ju ihjäl!!!

Hejhej!
Man håller ju på att svimma i denna värmen som är nu. Står i ett kök från halv nio till klockan tre på dagarna och svettas ska ni veta. Idag va mamma med på jobbet för hon skulle packa in varor där. Så idag har det varit lite extra kul faktiskt :) Gick bara och duschade lätt och bytte om sen fick vi skynda oss till Borås. skulle vara där kl.16. Så det blev lite tajt där. Men hann gjorde vi absolut. Det konstiga var bara att när vi väl kom utt till rätt våning och in genom därren var där ju mörkt. Man kunde inte höra en enda människa :O Då ska ni veta att jag blev riktigt nervös. Vad är nu detta då??!
Men jag tryckte in mitt personnummer och då stod det: Välkommen Jenny...du har tid kl 16 osv. Så tiden va ju rätt iallafall. Det va så härligt när det inte va en enda människa där och så lugnt :) Inte lågnt efter det blev jag uppropad!
Nu har jag så ont i mina tänder så hjälp va ont! Har redan fått ett mellanrum mellan framtänderna vilken jag skulle få,men inte bry mig om. Så man kan ju lugnt säga att tänderna flyttar sig,inte konstigt man har ont :( Nu kan jag inte bita i nån smörgås iallafall,det har ju konstaterats :(
Annars såg det nog fint ut verkade det som. Känseln vet jag inte vad jag ska berätta om direkt. Svårt att beskriva hur det känns. Inte känns det som innan iallafall:( Underar om det någonsinn kommer bli som det va innan? Fast det gör inte så mycket:) Man får va glad att det är så bra som det är. Hmm..nu kanske jag tog i lite ;-P
       Sen hade jag lite ärenden! H&M å Ur&Penn bla. Köpte en klänning jag tänkt ha på bröllopsfesten vi ska på...kanske och ett linne i svart. Lite örhängen med. Har ju rätt mycket sånt. Men gillar man det så gör man :D
Mamma gick sen till bilen medans jag fortsatte. Gick en sväng in på Resia och kollade lite kataloger. Tog ett par stycken :) Sen frågade en mig om jag hittade det jag söker? Jadå säger jag :D Sen när jag skulle gå så passade jag på och fråga med Tunisien,hur mycket det kostar ungefär i Oktober! Nu vill jag verkligen åka med jojjo dit. Han kan ju med så varför inte:D

Nu ska jag sova! En dag med åter igen jobb som väntar. Skulle önska man bara kunde få koppla av och inte göra så mycket. dagen går ju så fort från det att man kommit hem från jobbet...tyvärr.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0