Tredje Juli!

TRÖTT
Trött
Trött

Oj va trött jag är i ögonen nu! Kanske för jag haft solen i ansiktet hela vägen när jag gick hem från jobbet. Fast man har ju jobbat med så det tar ju på krafterna lite. Man går och går....går runt där och städar :-P

Kollar på resor nu! Vill reeesa utomlands:D Hittat en del billiga faktiskt! Fast tyväär redan i slutet av Augusti och det är lite snart och dessutom så är det ju sommar här. Forhoppningsvis sol och så:) Men där i början på September fanns det också. BULGARIEN visserligen,har ju redan varit där. TURKIET finns med massor och där har jag ju varit rätt nyligen och två gånger dessutom. Inte för att jag inte vill åka dit igen,nä verkligen inte. Tvärtom! Kan ju va lite roligare med ett annat ställe faktiskt denna gången:) Helst ska ju frukost också ingå. Det gjorde det på en och det va fasen skitbilligt ju:O Typiskt fanns där ingen pool. Alltid är det nåt :/ Fast va sjutton. Jag lär ändå ligga å jäsa vid havet:P Måste kolla om havet va nära??

Imorn ska jag till Borååås! Tandläkaren! Som tur är inte så tidigt:)

Tack Å Hej!!

Kommentarer
Postat av: Ida

gud vad gott det skulle vara att åka utomlands snart =).

2008-07-05 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0