DIGGILOO med tjejorna!!!

HEEEEJ :D

Kan ju så mycket som berätta att idag har det varit den jobbigaste dagen på jobbet iallafall. Har gått och klampat omkring där som en sombie ungefär. Tur att man är självgående. Slutade 12 idag med så det känns ju kanon!
Hade så fruktansvärt ont i magen nu den sista timmen så jag stressade bara igenom allt det jag hade kvar för att få klart det. Alltså det är outhärdligt va ont man kan ha! Fy fan!!! Jag var tvungen att sätta mig i en soffa där på jobbet för jag trodde jag skulle svimma nästan.
Tillslut blev klockan äntligen 12 och jag kunde åka hem! Yes! Så tablett har man tagit så nu är det lite bättre:) Är såå trött,snart orkar jag inte hålla uppe ögonen. Alltså skulle jag lägga mig nu så skulle jag somna. Garanterat! ;-)
Ska försöka tvätta lite och röja upp lite först. Typiskt mig. Sen kan man luta sig tillbaka och bara ta det lugnt. Har ju inte ätit nåt direkt idag heller. Joo frukt förstås. Mer har jag inte orkat äta. Ska väl försöka äta lite sen också.
Okeeej =)

Åååå...jag va i Göteborg igår!! Kollade på Diggiloo! Celicia,Lina,lilla Ida och jag&Jossan då var där!! Tack tjejor...ni är för söta :) Fick rätt bra "ståplatser" när vi väl va framme i rätt god tid innan! Köpte en sån här såkallad "puncho" för regna det gjorde det. Så jag stod där bland en massa som satt på typ solstolar. Helt plötsligt slår Jossan till mig och säger; JENNY HON PRATAR MED DIG!!! Va?? Ja...då säger hon såhär till mig. Duuu!! DUUU vet att DUUU inte kan stååå där VAAAA?? :O :O Jag bara vände mig om! Man behöver faktiskt inte ha sån jävla tonart! Man kan ju fan inte behandla folk hursomhelst. Eller tydligen så kan man la det enligt vissa. Vissa människor har verkligen ingen medkänsla för fem öre :O
Jag skulel fan inte ensa sagt till och skulle jag sagt till så skulle jag då iallafall inte haft den tonen som hon hade:( DUUU!!! Så jag va tvungen att sätta mig på det våta gräset. Inte se ett skit knappt. Och hur bekvämt är det då? Den kärringen kunde väl förfasen nöja sig med att luta huvudet åt sidan då. Vi va fan där långt före henne!! Jag blir så irriterad. När jag väl är irriterad så är jag irriterad. När jag är sur så är jag sur. Då går det går inte göra nånting åt :(
Satt två tanter framför med som skällde ut oss. Nu får ni ju förfan hålla käften!!! Jag sa ju förfan inte ett ord! Så säger man väl heller inte till barn...vi va ju barn allihopa utom jag. Lilla Ida på 6 år,Lina 13 och jossan och Celicia 14/15 därikring. Nej jag bara skojja säger hon sen och gapskrattar :O
Nu får ni ge er innan jag blir förbannad sa hon sen! Tanterna va inte bättre själva sen! HAHAHAHAH!! Wooohoooo!!! Det är min idol han...hmm vem det nu va?!
Sen va min kväll i stort sett förstörd när dom va framför! Men på kanten mellan alla platserna så är det en gång som man faktiskt kunde stå på,det stod flera där så då kom vi på det jag å jossan att vi ställer oss ju där lite så ser vi ju iallafall och slipper sitta på knä. Så där ställde vi oss och tänkte oj va bra detta blev nu då. Haa,det va ju lyckat. Fram hoppar en gubbe denna gången och säger; Där kan du ju fan inte stååå!! Vi ser ju inget!!! Men jävligt arg röst. Förbannad va han ju. Eftersom det stod några brevid oss så ställde vi oss bakom dom. Vi va ju kortare ska jag tillägga. Då kommer han dit igen: Men ni kan ju fan inte stå där!!!
Kvällen va väl inte så lyckad just för detta,men såpass fick man la tåla. Hmm! :(
Nästa gång då tänkte jag att nu får det fan va nog...här ska ingen få förstöra och bara trycka ner en på det viset bara för att saker och ting ska va så bra som möjligt för dom själva. Å jag blev så irriterad!!! =( Så vi fick gå tillbaks till våran plats.
Lina och Celicia hade köpt ett kort så då fick jag skriva det till Nannis! ;-D

Törstig blev man!


Här har vi då mig som tydligen inte ville va med på kort just då! ;-P

Ena stunden regnade det...å andra stunden var det lite finare!





I slutet så ställde vi oss längre fram och det va jättebra för då såg vi ju betydligt bättre. Allt var mycket bättre då. Jag,Josefin och Ida stod där rätt långt fram. Celicia och Lina stod lite längre bak.

Här har vi Celicia =D


Tillslut kom det allra bästa vilket jag också står för :D

Nämligen Nanne!!!


Här har vi Tomas & Måns!!

Ut kommer Nanne!!! Då blev det visst. Nanne,Nanne,Nanne,Nanne!!! Lilla Ida ropade Naaannnnnneeeee :D Så gullig!!!



Heeeej!! Va roligt att se er! Vi gav henne kortet och det =) Kunde inte prata med henne då och eftersom man egentlgen bara ska nöja sig med en autograf så tänkte vi att hå..det va det. Men vi bestämde sen att träffa henne när alla andra va klara istället :D
Hon kom ut till oss och kramade oss allihopa! Å man blev så glad...hihi! Frågade om det va bra och ja jättebra säger jag då;-P Jo det va braa och särskilt allt i slutet! Jah,jag vet inte riktigt vad vi pratade om direkt. Jag skulle ju ta lite kort ;-P


När vi alla står där och pratar med henne så säger alla helt plötsligt till mig Jenny gååå!!! GÅ JENNY!!! Gå,stick! Josefin ropar men Jenny gå lite då. Jag fattar ju fasen inte varför jag ska gå! Men jag var tvungen att gå iväg lite medans dom står kvar där..alla vid Nanne och pratar om nåt. Efter några sekunder så ropar dom att nu kan du komma.
Jag blev ju jättenervös vad detta nu kan va dom har gjort för nåt och med Nanne dessutom. Hjälp!!! Nää,nu är jag nervös :D
Vi blev ju lite blöta i regnet,det undrade hon? Sen ja efter ett tag så var det dags att säga Hejdå för denna gången. Vi syns i Borås sa vi ;-D Sorgligt att kramas hejdå....men denna kvällen lever man länge på!!!

Vi skulle ta gruppkort på oss. Jag skulle va den som skulle ta kortet! Men nog hittade man ju några hjälpsamma där:D
Så här är hela gänget samlat.

Först har vi Celicia,Bryndís,Nanne,Josefin,jag och framför har vi Lina och sen lilla Ida!!!



Frågade innan hon skulle gå om jag och Jossan kunde få ta kort med henne också :)



Detta va min lilla kväll igår! Nu ska jag gå och äta lite för det har jag inte hunnit med än!

Pussss!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var så kul att träffa dig och Josefin! :-) Haha, hoppas folk fattar att jag stod på knä och inte tror att jag har typ jättekorta ben hehe!

2008-07-11 @ 15:43:50
URL: http://schlagerankan.blogg.se/
Postat av: Celicia Hallin

Helt underbar dag! :-)



JÄVLA KÄRRINGAR ASSÅ!



Fört dem ba "HÅÅÅL KÄFTEN MED ER"



Sen blev dem fulla och så sa dem "Va fint ni sjunger"



MAN VILLE JU TJOAH! OCH ALLT!!!!!!!

2008-08-07 @ 14:57:51
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0