Viktiga små ord!

Tjenixen =)
Jobbat idag igen...ja jag jobbar ju varje dag utom lördag&söndag. Usch,känns nästan som skola. Men skönt faktiskt att vara ledig på helgerna. Nu har jag min andra hela vecka över. Har varit där nu i två och en halv är det väl rättare sagt. sista veckan i städet nästa vecka,sen är det köksturen som gåller :O Ska förresten var i köket två dagar nästa vecka då jag ska gå brevid då. Hoppas det går bra =)
Denna dagen har varit rätt konstigt tycker jag. Ja,det har inte varit direkt kul,men inte heller jättetråkigt. Kanske har att göra med att jag kanske varit lite gladare idag. Trivs väl någotlunda bra trots allt.
Det är en där som ger mig beröm varenda gång jag är där och städar. JENNY är det du? Ja säger jag,det är det :P Å va roligt att du kommer. Du gör så fint här. Idag så sa hon till mig: Du är så glad Jenny!! ÅÅ jag måste ge dig en kram! Du är så trevlig och har glimten i ögat.
Haha,jag trodde jag skulle börja skratta. Det där med att jag är glad vet jag inte vad hon får det ifrån direkt. Joo jag är väl i grunden glad men tyvärr kan det ju ofta bli så att den andra sidan visas mer:/ Men kul att hon uppfattar mig som det ;-D Hii!

Därför passar ju denna texten in idag:


Allt för sällan visar man för andra
Glädjen att dom finns där varje dag
Alla har behov utav att känna att man är nå't bra
Man håller ofta Viktiga Små Ord långt kvar där inom sig
Svårt att ge beröm och våga säga; "vad jag gillar dig!"

Att man älskar mat eller nåt annat
Det är nåt vi säger titt som tätt
Varför är beröm till sina vänner inte lika lätt
Man håller ofta uppskattande ord långt kvar där inom sig
Ge beröm till nån du tycker om och säg; jag gillar dig

Man håller ofta Viktiga Små Ord långt kvar där inom sig
Ge en kram till nå'n du tycker om och säg; jag gillar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0