Lite som hänt ;-)

Tjolahopp!
Jaha,då ska vi väl se om det blir så mycket skrivande för min del nu. Desvärre lär jag väl inte hinna skriva så mycket kanske. Ska snart äta lite....
Får väl först och främst berätta lite om vad jag gjorde igår. Jo,jag va på kalas hos en kompis som fyller 20 snart. Innan det så var jag med mamma och min syster,syrran var och tog hål i naveln:P Ooo:O Jag vill med,vill men vet inte om jag verkligen vill,vågar snarare?! Är ju snyggt:)
Kom ju hem sent igår och somnade väl efter ett nångång och imorses kom syrran och väkte mig tidigt...åtta..å sa; Jenny vi går ut å går nu! Va,tänkte jag. Visserligen är jag absolut för att va ute å gå,men inte när jag fortfarande va såå trött. Brukar ju va jag annars som bönar om att någon ska följa med mig;-)
Efter det så kunde jag bara inte somna om så jag tog helt enkelt på mig sen va det bara att bege sig ut. Riktigt rask takt gick vi i så det är ju bra,Powerwalk. Sista biten va det tungt minsann,bränslet tog slut på mig och trodde inte jag skulle orka,men det gäller ju då att INTE ge upp. MAN SKA ALDRIG GE UPP,lättare sagt än gjort kan man tänka, men man får absolut inte glömma det:) Hem kom jag och efter det så åt vi frukost:P
Kl,14 åkte vi till ett ställe med en kompis till mig. Åt våfflor och träffade folk,fanns lotter man kunde köpa o vinna olika grejer. Tyvärr vann inte jag&syrran. Tyvärr,faan snarare!! Attans skit!!! Vissa grejer ville jag bara så gärna ha:/ Men så kan det va,har man ingen tur i spel så har man inte. Hee!
Åkte sedan med henne hem och var där lite...men nu är vi hemma igen.

Ett gammaltkort på mig å syrran:P

Lägger in lite kort jag har på Cd-skivor som blev lagda där innan datorn skulle ominstalleras. Så det ska jag sitta med ett tag har jag tänkt,så nu får jag se till att det blir gjort med.

Melodifestivalen ikväll=D Yes! Kan ju gå hursomhelst faktiskt,se bara från förra året:( ÅÅÅ,det va ju bedrövligt fel då på andra chansen eftersom den JAG ville skulle vinna hela inet gick vidare:(
Suzzie Tapper är väldigt bra!! Kanonfin låt:) Pussss och Kraaaam på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0