En dag lika lik den andra

Vad händer idag då! Joo INGENTING! Absolut ingenting. Det blir ju så att det inte händer så särskilt mkt. Man går upp och kokar gröt(det lättaste)och sedan tar man en tablett. Borde ju efter det ta det lite lugnt,men nejdå!
Idag än så länge har jag hunnit tvätta och diska. Läter ju kul,men det måste ju göras det med;-) Ska nog vila lite mer sen och snart blir det också dags att laga mat. Blir väl någon soppa av nåt slag.
Jag tycker det känns som käken läker sig riktigt bra;-D Fast det vet ju inte jag någonting om egentligen,men jag tycker det känns som jag kan få tugga igen=D Men nej,så väl är det inte tyvärr! Bara för man känner sig pigg lite då å då så betyder ju inte det att man har repat sig fullständigt,trots att det känns så. Det glömmer man fort! sen rätt var det är så har man ont igen:(  Vet ju fasen inte heller om jag ska se ut så här som jag gör nu...nä men jag är ju fortfarande svullen! ÅÅ..värst vet jag inte vad som är! Jooooh,jag vill ha tillbaka känseln helt!!!!  Kunna tugga!
Annars tänker jag inet på det så mkt utan man får helt enkelt fortsätta kämpa på;-)

Får väl vänta å se vad kirurgen säger på Torsdag då jag har tid där!

image15       image16
Grööööt!                                                                                      Jag 12 dagar efter:

Nix,nu ska jag inte sitta här mer. Kommer inte på vad jag ska skriva mer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0