Fem veckor har visst passerat!

Tjaa!!

Kom alldeles nyss på att det är Torsdag idag! Torsdagar för mig känns lite..jaah, vad ska man säga tro? Skrämmande! Man tänker att nej åå nu är det torsdag,tänk idag var det dags:O
Det har nu gått fem veckor och det känns för mig väldigt konstigt. I början trodde man aldrig att det skulle kunna gå så många veckor,alltså att man skulle kunna ta sig igenom just det bedrövligt jobbiga perioden som det just va i början. Att dagarna verkligen skulle ta slut.
Men tydligen så har dom ju det. Redan femte veckan ju! Ojoj! Ja det är ju tur att tiden går framåt..åtminstone när det gäller vissa grejer. Sen klart så önskar man ju att man kunde spola tillbaks tiden ibland och göra saker och ting annorlunda. Även om man försöker göra så gott man kan. Hmm,ja för det mesta;-)
När man vill tiden ska gå sakta och man försöker ta vara på dagen så bara rusar den förbi. Vipps så är det roliga slut. Men när det är som värst så står tiden stilla och det där lilla tråkiga trista,det stannar då kvar i skallen:S Å då minsann,då vill man bara glömma och att man kunde hoppa fram några år.
Näpp,nu vet jag snart inte vad det är jag skriver om. Haaha!

Har väl gått å fått solsting;-P

Fast jag är ju sån! Vimsig och velig! En riktig velemaja enligt vissa. Fast jag har nog bättrat mig med åren faktiskt:D
Bestämd!!!

Jaja,har solat idag ja! Inte så konstigt kan man ju tycka. Å det tycker inte jag heller. Jag menar det är inte ovanligt när det är mig vi pratar om;-) Fast jag har spelat fotboll med brorsan samtidigt för amväxlings skull. Det är ju så varmt att det blir fööör hett!! Då är det gott att faktiskt gå runt lite istället.
Där fick jag stå i målet och va målvakt! Självklart så är man bra;D Jo! Jag har då sett värre! Hee! Kan ju va nyttigt att röra på fläsket! Jag ska ut och gå ikväll med HOPPAS jag! Just med brorsan,bara han nu följer med och inte kommer med en massa undanflykter som ja, nä, nej, nää, imorn istället!
Det orkar jag INTE med!
Det var så längesen jag var ute och "gick" promenad liksom! Har ju inte haft så mycket ork precis! Nu har man väl knappast det heller. Men nu har jag bestämt mig för det och då ska det bli så!! Hmm! AAA nu vet jag vad det är!! Det är näringsdrycken jag drack!:O Där har vi det! Anledningen till att jag är så energisk just nu:)
Haa,nää jag kan ju bli sån ibland att jag måste göra något!
Har sagt att vi ska gå klockan åtta eller ja inte senare än nio! Den rundan jag hoppas på att gå tar väl ca 45 minuter skulle jag tro?! Jag ska ta ett bad sen ikväll med och bara ta det lugnt. Hih!

Vad gäller käken eller munnen så...vad ska jag berätta om det tro?!    =)
Det går väl!! BRA som man får säga! Fast ärlig ska man ju vara och det tänker jag va! Har lite ont ibland. Eller det värker till lite knepigt! Säkert normalt och det är väl inte så konstigt heller för den delen när det är delat och flyttat.
Sitter lite stygn kvar än,men tack vare att jag har dessa (=O)   "underbara"   (=O) gummiband  ;-) ja gummiband på ena sidan, så kan man inte störa sig på stygnen på sidan på samma vis.
Känns som jag håller på att bli sjuk. Har ont på ena sidan av halsen eller så är det käken?! Kan inte avgöra det riktigt. Men det är nog halsen:S Kanske därför man är lite allmänt butter??!  Who knows!?

Skulle inte förvåna mig om man blir sjuk nu. Kommer ju alltid olägligt! Fast man får hoppas det inte blir värre,utan att det bara är något tillfälligt.
Klockan är nu strax sju! En timma på mig att få brorsan att inte ångra sig:) ska nog ta och vika lite tvätt med och torka kattskit!
Just det:P Jaa jag har ju mina kattungar på mitt rum och troligtvis så har mamman bajsat lite där! Har väl inte hört att hon ville ut:/

Bye♥       // Jenny


Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

Ha ha rolig överskrift Jenny!!!!
Puss

2008-05-29 @ 21:31:44
URL: http://idaslivs.blogg.se
Postat av: Ida Ekelund

Hej jenny de var länge sedan menar jag.. hihi du är roliger... tihi

2008-05-29 @ 21:33:13
URL: http://idaslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0