Fredag(Tandregleringen) & Lördag(syrrans Konfirmation)

Hallå!

Eftesom allt försvann av det jag hade suttit ett BRA tag och skrivit om så får jag istället skriva om var sak för sig och då blir det först fredagen.
Nä va jobbigt detta blev nu. Jag som hade skrivit så mycket ju! Nu kommer det ju inte bli lika bra säkert,inte detsamma iaf?!

Men iallafall så hade jag tid på tandregleringen,tidigt fick man gå upp,har ju en bit att åka. Lite extra kul var det för det var första gången sedan operationen som jag va där. Förändrad är man ju! Ansiktsformen har ju förändrats. elelr käken snarare;) Hee! Tänkte att nu åker det väck lite skit. Då menar jag lite krokar eller vad man ska kalla det. Tyvärr blev det ju inte så som jag tänkt det. Det blir det ju aldrig för den delen. Så helt förvånad är man inte. Men såhär trodde jag ju framförallt INTE att det skulle bli:/
Nu ska jag ha dom jäkla gummibanden igen. Ska dit om tre veckor igen.  Alltid när jag tror jag är så bra så händer det alltid något som bevisar tvärtom;-) Det har ju gått så bra det sista:S
Puuh,det är väl tur man har lite tålamod iallafall.

Hade så mycket att göra,stressad var man och enormt trött. Konfirmation dagen efter! Syrran skulel konfirmeras. Sent på kvällen började jag få så förskräckligt ont. Kunde inte fatta hur jag kunde få så ont helt plötsligt. Det var som om något inte var rätt på ena sidan.
Jag hade nästan glömt av hur den sortens smärta kändes som jag hade dom första dagarna. Ja fy fasen:(
Men nu blev man allt lite påmind av det. Den smärtan går bara inte förklara!! Tog tablett och sen fick man ju försöka att inte tänka på det helt enkelt     =)  Man har ju lärt sig att kämpa,så det är väl något positivt iaf.  

Sitter en del stygn kvar i munnen på högra sidan och det är lite störande. Måste gå å kika hur det ser ut egentligen.

På lördagen så var det dags för konfirmation! Fick åter igen upp tidigt för att bada och fixa syrrans hår bland annat;)
     


image30
Denna fina tårtan var underbart god!! Smaskens! Lätt att få i sig med;-)    :-P

Hade tyvärr inte så himla roligt på kvällen men det är ju kul att träffa släkten. Jättekul var det att träffa småkusinerna:) Var så längesen och det blir inte så ofta heller!

image31

Sen på söndagen så var det faktiskt åter igen dags för att åka till kyrkan och upp tidigt;P
Josefin sjöng i kyrkan och det var så fint så:)
image32


När vi väl var hemma tog jag och syrran lite kort:-D

image35

Nu är jag hungrig!!! har lite grejer jag måste göra här hemma men först måste jag äta något. Hmm,vad ska det nu va då?!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0