Grattis brorsan!

Hej! Blev väckt tidigt idag för vi skulle lämna paket till brorsan innan pappa åkte till jobbet lite efter kl.6. Han fyller 18 år idag:) Grattisgrattis:)
Han fick massa Dvd-filmer av mig blandannat,det är nåt han uppskattar. Annars är det inte så lätt att vet a vad man ska köpa.
Men nu ska jag börja göra iordning lite här hemma. Medans barnen va i Tunisien passade dom på att tapetsera om två rum och mm....trist nog så hamnade alla deras grejer på MITT rum. Fast det va precis så jag kom in till min säng som tur va;-) Haha!
Finns ju en del att greja med.
Gjorde smörgåstårtor igår och idag ska dom garneras. Gräddtårta bakade jag å mamma med:) Så ikväll blir det kalas! Funderar på om jag ska använda mina bruna linser jag beställde en gång?!

Pussiluss!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har utmanat dig. ;) Kolla min blogg. x]

2008-10-28 @ 00:11:59
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0