Tandregleringen idag!

Gokväll på er!

Här har jag satt mig. Gjort ett litet avbrott från klädprovningen på mitt rum. Ligger kläder utspridda över hela golvet för jag måste lägga fram allt som jag kan tänka mig och för att se vad som behövs och inte missar måt;) Måste nog skriva ner allt som ska med och sen bocka av,har börjat lite smått. åh,det är jobbigt att packa tycker jag. Ändå tar man inet med allt man egentligen skulle vilja,men ändå blir väska full. Så lyckas det alltid blir för mig ;-) Så konstigt då...

Hursomhelst så har jag varit i Borås idag hos tandläkaren. Nu sa jag till om att det knakar. I käkleden tydligen och det försvinner väl med tiden. När käken va som den va innan och jag bet snett så är ju musklerna anpassade efter det. Nu när jag då opererades till ett helt nytt läge och käken är flyttad så finns ju inga muskler direkt och när man då ska börja bygga upp dom så är det ju inte vant vid det. Så det knakar ju då och knäpper. Ja det är verkligen obehagligt när det väl sker. Fyyy :(
Jag skulle visst inte gapa för mycket :o Oj det va oroväckande...
Men ååå jag blev så lycklig där! Det ska va en hemlis tills det väl är dags:) Woohoo va kul det ska bli. Annars va det nog bra! Ståltråd mellan framtänderna är ditsatt och tråden inte anda längst där bak på ena sidan. Har inte såå jätteont nu heller.
     
Nixpix,ska dra nu! Måste få ordning på kläderna och så ska här hängas upp tvätt med.
Puss&Kram till dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0