Frukost med mormor!

God morgon! Min mormor åkte nyss hem,hon har varit här en stund. Jag gik upp rättså sent så jag var knappt vaken när hon kom. Skulel ju äta frukost så då fick hon  med:) Jag kokade gröt och så varm chocklad och lite så,sen skulle jag diska och nu satte jag mig här en liten stund. Ska gå ner i källaren sen och hänga upp tvätt och tvätta lite.
Blir kalas för mamma imorn! Hon fyllde år igår! Grattisgrattis glömde jag ju skriva ett inlägg om. Åå nej,attans att jag kom på det för nu tänker jag ju på det. Så det vill ju till att ha fint när det kommer gäster. Heh! Jag ska iväg till Borås med mamma och brorsan imorn så jag hinner ju inte med så mkt just imorn.. Måste kolla om det finns bikini att köpa nånstans för nu på söndag är det ju bara två veckor kvar tills vi åker :D
Nix,nu får jag göra lite nytta. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0