Våga misslyckas!!!

Hej!
Blev ingen promenad idag. När jag vaknade idag hade jag så ont i halsen. Det va inte alls kul och framförallt inte så käckt;)
Men senare på dagen så blev det bättre. Tur det =)
Såg film med Jossan,men oojj,den såg vi ju aldrig klart. Det va ju skit. Såg reprisen av Idol och sen skulle vi äta. Efter det så fick Jossan ett samtal...dom ville hon skulle komma och spela match med damlaget. Så jag och mamma åkte med för att kolla. Egentligen ville jag inte,men Jossan ville så och mamma tyckte det va tråkigt att få åka själv. Jag hade ju ändå inet så mkt för mig så jag åkte med. I Hajom var det. Där gick det ju ett par timmar.
Jag tror bannemej jag ska börja spela fotboll igen. Nu har jag blivit SÅ sugen på det. I några veckor...
Har spelat en gång i tiden men skadade mig och fick gå på kryckor ett antal veckor och sedan en lång procedur av sjukgymnastik. Så efter det så blev det inte av. Kände väl inte heller för Fotboll direkt och laget kanske jag inte trivdes med heller. Minns inet så mkt. Var ju somsagt förr det;) Hee! Men så fort jag kollar på någon match. kan ta syrrans då,så riktigt vill man bara springa ut på planen och hjälpa till.
Jag ska fundera på saken sa jag. Jag va hursomhelst VÄLKOMMEN! :D Shit! Vad ger jag mig in i egentligen. Fast jag ska kanske inet tänka för noggrant. Utan istället göra det jag vill och inet tänka på vad andra ska tycka och hur det kommer bli. Misslyckas! Vem vill misslyckas? Det vill väl ingen människa,men ska man våga chansa så vet man ju heller inte. Man ska ju inte va så rädd så man heller inte gör det man vill. Nää,livet styrs av rädslor på många sätt och vis. Det håller jag med om. Och jag ska erkänna att jag är en riktig fegis. Haa,finns det fegare än mig. Svårt å tro.
Jag tror på att man ska våga misslyckas,det gör jag. Sen är det inet så lätt att bara göra saker:/ Usch,nää..är man en fegis så är man. Men något som är sant det är ju att man blir så mycket starkare i sig själv när man klarat något som man först inet  trott man överhuvudtaget ens skulle våga.
Usch,nu kommer jag att tänka p när man gick i skolan och hade någon redovisning som jag ALLTID var så jäkla orolig för. Det va det värsta jag visste. Mådde uruselt!! :( Var man då tvungen och sen väl hade det gjort blev man ju mkt starkare. Om det nu inte va så att man mådde alltför dåligt. Men det kan just va sånna grejer.

Det är inte i medvind utan i motvind som en drake lyfter!!!


Dags att sova nu! Vet inte vad jag ska göra imorn. Joo,tvättas ska här. Sen får jag väl se vad som händer. Är jag nu helt bra imorn så ska jag ut på en joggingtur ;-)

*Stooora kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0