April april din dumma sill!

*Första April * Äntligen April månad känner jag! Känns faktiskt bra måste jag erkänna. Vet inte varför,men det bara känns bra att tiden går framåt. Vet inte men man väntar väl på nåt gott ;-)  Finns en del grejer denna månaden som man ska ut på och som ska hända med,nåt speciellt är det nog!
Ja det är en grej som händer och det är i slutet av månaden men det ska jag inte skriva om just nu utan det får jag skriva mer om en annan gång,vid ett annat tillfälle då det känns mer rätt. Men det ser jag otroligt mycket fram emot,ofta iallafall.

Vilket underbart soligt väder det varit idag! Inte bara soligt utan varmt med ju. Morgonen började med att mormor va här. Så jag hon och mamma satt och spelade Vändåtta och jag vann såklart ;-) Utom första gången dock. Hmm ja,men det ska vi inte låtsas om.
Har varit ute och skogspromenad med brorsan och Signhild,Scarlet och Sixten följde med oss. Å som är så söta. Lilla Signhild försökte bada i vattnet som va där så man fick gå lite balansgång mellan spåren. Va verkligen fint där vid dammen. Tänkte först jag skulle tagit med kameran men andra gången när jag då gick in för att hämta den kom jag väl på nånting annat att göra för jag glömde det ju sen. Får bli en annan gång. Vem vet,imorn kanske om vädret är lika fint.
Efter det så gick jag en annan runda fast på vägen då och det tog ju iallafall en halvtimma det med så man har ju varit ute mycket idag. Spelat lite fotboll och suttit ute och solat. Åh,jag längtar verkligen till sommaren. Tänk om detta vädret kunde hålla i sig såhär ända fram till hösten :) :) Det hade vart fint det!

Ikväll blev det Rent hus...det programmet är verkligen intressant. Dom är så roliga! Ja jösses va det kan va skititgt hos vissa,men ojsan va fint det blir tack vare dom. Det är ju fantastiskt ;) Kanon!

♥ Tänker på min kompis Sandra med som ska opereras imorn! Det är ju alltid läskigt innan och man vet ju ingenting när man ligger där helt okontrollerande,jag menar man kan ju inte göra ett skit och man vet inte vad dom gör med en. Sövas är ju allt lite skrämmande. Mmm det är läskigt,men samtidigt häftigt! ♥

Men nu säger jag Godnatt och hoppas på en lika fin solig dag imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0