På "Möte"

Ny vecka och idag har jag jobbat,var först hos mormor på morgonen för jag åkte med mamma samtidigt då och hon började halv åtta. Men det va trevligt att va där en liten stund,sen promenerade jag till jobbet :)

Ska väl berätta om gårdagens hemliga grej jag va iväg på. Jo jag åkte till Borås med en kompis jag inte träffat på länge för att gå på Aupair-möte! Visste inte riktigt vart det skulle vara men det va visst på Grand Hotell. Så var det några trappor upp,satt där och det kändes nästan som att man kom tillbaka till skolan. Usch va hemskt! Det va två stycken tjejer som höll i det som även hade jobbat som aupair båda två.
Men det va intressant,nyttigt och hmm..va mer tro?! Dom gick igenom det mesta om det,hur det är och vad man ska veta osv. Men nu är jag ju mer osäker än innan måste jag säga. Det är ju ingen liten grej och allt verkar så krångligt. Massa saker man ska fixa och greja med. Det där med barnpassning med,jag har ju inte direkt suttit barnvakt i mina dagar inte. Inte på det sättet att man kan räkna så man kommer upp i 200 timmar. Nejnej...ooonej!
Blir lite ledsen med om jag sätter mig in i situationen :( Tänk va mycket som kan hända när man är borta! Nää,detta blir ju inte än på iallafall ett år!
Efter mötet så åt vi på Thai-resturang och det va så gott :D

Tränade lite styrka innan och nu så ska jag kolla till maten! Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! :D

allt bra med dig? :)

xx Cajsa

2009-02-13 @ 22:19:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Malin

Heej Jenny!



Det var längesen man hörde nåt från dig! Är allt bra med dig? :)

Kramen!

2009-02-22 @ 14:10:01
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0