Det fixade sig :-D

Efter denna nervösa dagen med massa grejer att hålla reda på så känns järnan väl använd idag. Varit och jobbat i köket idag som vikarie för kocken! Jösses hur fasen ska detta gå tänkte jag,men det gick bättre än jag trodde :) I allafall ju mer tiden gått. Tiden gick fort också!
Va ju själv där i köket och man gick ju och plockade med disken och så skulle det ju passas vissa grejer inför kaffet och inför kvällsmaten.
Har lite huvudvärk så snart ska jag gå och bara vila och hoppas på min onda mage :( Har så förfärligt ont. Visste inte hur jag skulle stå ut på morgonen lite innan klokan åtta när jag vaknade. Har aldrig varit med om att jag haft sååå ont förut. Det här går inte längre,jag får ringa efter ambulans så jag får slut på denna skiten.

Nä nu ringde det visst! Kraaam! /Jenny



Kommentarer
Postat av: Malin

Hon höll på att tjata om sin blogg hela tiden. Haha!! Men det gör mig inte så mkt. Hon är ju så söt så. :)



Det var bra på Estraden i början men jag kände att jag ville prata med Sofie, min mentor, om kuratorn och skit för jag är jättenervös och dåp fick jag en panik/ångestattack och ramlade ihop på golvet, hyperventilerade, vart yr och mådde skitilla. Stackars Sofie och min matte/NO-lärare Eva blev helt skräckslagna. Jag kan skriva mer om det i bloggen.

2009-01-15 @ 21:28:13
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0