Ulricehamn nästa!


Helgens händelser!
Var bjuden till Sarah,en kompis som numera bor i Göteborg så på dagen där åkte jag och Linda till henne :) Hade det riktigt trevligt med god mat,gott och film blev det med. Va inte hemma förän sent på natten så jag sov hos Linda sen.
Sov rätt länge,sen åkte jag hem utan att knappt hunnit klä på sig någorlunda kläder. Men det fick ju va till senare,skulle ju bara hem göra mig iordning. Nä kolla på Allsång på Liseberg...reprisen där för vi kunde ju gissa på att vi var med vilket så också fallet var. Jojo det är väl kul att man syns på rätt bra håll men att dom zoma in mig relativt nära gillade jag icke. Men fick väl gå! Men nog om det.

På kvällen den 12 eller eftermiddagen gav vi oss ut igen ett gäng. Ulricehamn! Lite bilder därifrån kommer här:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0