Introduktionerna klara...

Hej och hå :) Har inte blivit av att man fått tid till att sätta sig ner och skriva lite,jag har helt enkelt inte haft lust eller ork till det. Började i Måndags på ett nytt ställe vilket var = Introduktion. Kan ju säga att jag lugnt sagt känner mig vimsigare än vad jag redan kan vara i vanliga fall. Usch ja...jobbigt att hålla reda på allt och när det är ett nytt ställe då allt är nytt och man känner ingen så är ju bara just DET svårt och så :/ Så Måndag till onsdag har jag jobbat. Jag hoppas ju såklart på att det kommer gå bra nu på Måndag när jag ska va där ensam. Hohojaja hur nu det ska gå med det. Pust...

Tisdagen skulle syrran på skolbal och efter jobbet så sminkade och fixade jag håret på henne :)
Onsdagen var vi på student på kvällen!
Torsdagen var man också uppe tidigt för att kolla på syrrans skolavslutning av nian. Kul att besöka sin gamla skola (eller kul och kul) men det va ju själv fem år sedan man slutade nian och såg sina gamla lärare gjorde man också. På kvällen där åkte jag och brorsan för att träffa Linda och hennes bror och åkte sen till "Mingla i Mark" som det då heter! Robin Bengtsson var det som uppträdde detta året.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer gå så bra på det nya jobbet Jenny!, jag lovar!! Du är så duktig så!! Så tro på dig själv! Stor Kram till dig min underbara vän!

2009-06-12 @ 22:46:32
Postat av: idaaekelund.blogg.se

Hejsan gumman, nu har jag också en blogg igen. tihih. Allt bra med dig?

puss

2009-06-13 @ 11:02:28
Postat av: Ida

Hejsan svejsan jenny!

Var mingla i mark bra iår?

puss

2009-06-13 @ 11:03:49
URL: http://idaaekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0