Trodde jag ja...

Tjohej! Jobbat sen i fredags förutom lördag och söndag då jag också var iväg på lite andra grejer vilket jag redan skrivit om. Åh,äntligen Torsdag tänkte jag och kände att yes va härligt. Men synd det där med att jag ska till tandläkaren imorgon,ja för det är på morgonen där så man får ju inte sova ut iallafall. Hade gärna behövt det,är inte riktigt bra. Ont i magen och lite migrän. Nu är det konstigt i käken med. Nä, ska bara vila nu ikväll. Fast va tråkigt det är när man bråkar,jag tjafsade så med mamma. Men mår man inte bra så kan man inte bara låtsas se glad ut om man verkligen är irriterad. Och irriterad DET ÄR JAG!!!
Men jaa va härligt med en relativt ledig dag imorgon. Sen på lördag går nästan hela dagen bort och på kvällen måste jag städa och packa för på söndag så åker vi ju iväg till Stockholm och sen med Cinderella då :)
Men det tråkiga då det är att dom ringde nu efter fyra om jag kan jobba imorn med,så nu får jag dit efter tandläkaren. Men det går ju bra...får ju gå. Funderar bara på om jag ska gå till mormor efter tandis eller hur jag ska göra?!
Det konstiga är med att  jag förstår INTE vad jag ska göra där för det va ju inte spreciellt längesen jag va där sist,alltså hos själva tandvården,tandhygienisten. Tycker det är lite knepigt detdär. Men det blir ju desto mer spännande ;-) Kanske..

*En Kram till dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0