Eurovision Song Contest!

Ikväll är det den stora finalen av ESC och man kan ju undra vem som blir den lyckliga vinnaren!? Är det Norge tro som man hört en del om. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller om jag riktigt vill det heller. Men Norges bidrag har NÅT måste jag erkänna och jag vet inte riktigt vad det är,men nåt bra med den är det helt klart.
Jag har ju dock mina egna favoriter och man hoppas ju framförallt att Sverige står som vinnare!! Känns lite som att vi aldrig kommer lyckas vinna. Men inget är ju omöjligt sägs det väl. Så man får hålla tummarna så mycket det går:)
Förutom SVERIGE så är det GREKLAND, AZERBAJDZJAN, TURKIET, FINLAND och Norje lite då med är som jag fallit för! Fast om jag kan sätta mig in i situationen så känns det som att jag helst vill Grekland ska komma högst upp på listan,ja jag gillar verkligen den :D

Spännande att se hur det blir ikväll och Hejja Sverige!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har läst din blogg och följt hur du hade det före- och efter din käkoperation. Jag ska få tandställning på måndag och sen påbörja allt det du redan gjort. Men operation och allt. Hur som helst undrar jag bara om jag skulle kunna ställa några frågor till dig? Känns lite som att det är annorlunda att faktiskt fråga någon som gjort det istället för att bara fråga käkkirurgerna. Det vore jätte snällt.



Om du vill kanske du kan skicka din mail i en kommentar på min blogg, så kan jag maila. Jag skulle verkligen uppskatta det. Tvekar lite.



Mvh

Matilda

2009-05-16 @ 17:11:01
URL: http://alltommatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0