Fint folk kommer alltid sent!

G R A T T I S Mormor som fyller år idag!!!
Sovit lite,upp tidigt och jag kände mig ju halvt död. Hade vart så gott att bara fått sova,men så är det ju alltid. Men behövt det hade jag nog för ojojoj va trött. Satte mig på sängkanten och orkade varken titta eller sitta rakt. Satt ju som en hösäck som nästan föll ihop : O
Jaja,bara man får på musik och kläder så steg väl energin ett dussin i skyn ;-) Märktes nog av när vi var på Willys för mamma och jag hade varsin kundvagn occh man gick där och virrade runt som en yr höna. På tal om höna ja,vi skulle ha kycklingfilé så gick mamma där med sin vagn och jag efter och rätt vad det är så säger hon; Men JENNY du får ju ha med din vagn. Då hade jag glömt ta med den. Ojsan...

Hem och satte igång med att göra pajdeg,därefter gjorde jag bulldeg. Dags för kakor,allt på en gång med andra ord. Klockan ruar ju såklart iväg och insåg ju snabbt där att nä nu får man allt öka takten. Hur fan ska jag nu hinna. Köttfärsen och allt skulle ju göras. Åh,sallad med. Packa ner allt. Bada,fixa iordning mig. HÅRET ska fixas,men först måste det ju torka. Inget åt jag heller på dom timmarna,inet ens haft en tanke på. Så det måste ju vart mycket att göra. Hii! Tala om att det blev stressigt. Jag gillar inte att stressa. A allt kan bli på en gång oavsett om det är ont om tid. För är man väl ligång så är det mycket jag ska göra. Blir jag stressad blir jag också irriterad och lite smått otålig,irriterad..ohja. Då är man inte rolig ;-)
Men fint folk kommer ju alltid sent sägs det ju,eller brukar man ju säga ibland !!! Kom ju en halvtimme senare än vad som var sagt,men det spelade ingen roll. Fick ju iallafall bakat till Mormor och maten blev nog lyckad, för ätit mycket det har jag. Känns som jag inte kommer kunna äta imorn. Haha,stor som en boll är magen. Sover nog gott inatt! Å inatt ska jag sova gott. Så GODNATTINATT säger jag nu!

Kommentarer
Postat av: s

Sv; Du kommer inte bli besviken i alla fall :D hihi

kram

2009-05-20 @ 07:39:24
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hejsan =).

Åh fasen. Vart det bra med din käke då??

MVH//Jaana

2009-05-20 @ 17:48:10
URL: http://finskadamen.blogspot.com
Postat av: Jaana

va det längesen det hände? gjorde det ont?

veme du btw :>? /Jaana

2009-05-21 @ 11:57:33
URL: http://finskadamen.blogspot.com
Postat av: Ida

Det där med stress är ingen höjdare. Man blir verkligen sur när man är stressad, haha ussi. Men var ju skönt att ditt kalas blev bra för mormoden jenny=). Mästerkocken själv.=)

Puss /idaa

2009-05-25 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0