Hemma från en händelserik vecka i Grekland!

Åå heeej! :) Då var man hemma till kalla Sverige igen då. Tyvärr har man ju hört då att det visst varit fint väder här hela veckan,men det kände man då INTE av när man som först klev av flyget och gick där i den kalla blåsten;-) Nepp,nu minsann blir det sämre väder. Brrrr va kallt här är. Det har verkligen varit härligt i Grekland och ååå va jag redan vill tillbaka. Särskilt till att bara ligga där vid det underbara havet i solen och bara ha det gott. Sen på kvällen gå till den underbara resturangen. Va jag kommer sakna detta.

Men heshet och halsont kommer man hem,men det är inget att göra åt. Hosthost. Ska bli så otroligt skönt att få sova i sin egna säng för sängarna där va då inte speciellt sköna. Stenhårda och endast lakan. Jovisst,vi hade ett härligt överkast,men inte fasen rärmde det alltid. Sen att kunna få äta lite riktigt frukost för jag har fått ha en vecka med knäckebröd till frukost och det är jag trött på nu.Haha! Vasaknäkebröd och mjukost har man käkat.

Kände att man hade velat solat lite mer,haft en dag då det inte alls överhuvudtaget gick sola. Sen har vi varit i Turkiet och jaa....en vecka rusar ju bara iväg. Fast jag kan inet säga att det gått speciellt fort heller för det känns som att man varit iväg väldigt länge. Har hänt mycket,både väldigt roliga grejer men också en del läskiga. Ja jösses vilken vecka. Mer om Greklandsresan senare nån dag för nu ska jag vila och ikväll bara kolla på tv och packa upp min lite för tunga resväska. Trött är man för det har inet blivit sååå många timmars sömn under veckan som man kankse borde. Haha!!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0