Solig helg vilket jag gillar!

Hej! Har ju verkligen varit riktigt fint nu i helgen. Så jag har ju mest varit ute och solat och inte haft lust att sitta här och glo ;-)
Man får ju passa på för det kan ju ändras fort vilket inte alla gånger är så ovanligt.

I Fredags var iallafall Linda och hennes familj här så då hade man ju en del mat att fixa med,och på kvällen grillade vi ju då :) Trevligt!!

Igår så låg man på klippan vid sjön och solade och badade. Så härligt att bara koppla av där. Kallt i vattnet va det ju förstås men man kunde inte motstå att åtminstone få doppat sig. Fasen va kallt.

Och denna dagen så har jag,syrran och pappa varit vid Havet och där trivs jag som fisken i vattnet måste jag erkänna!! Riktigt varmt va där och man måste ju trots att det va kallt som fasen i vattnet doppa sig. Bara man bestämmer sig för det så går de konstigt nogt!! Brrrr....


Ha en fortsatt bra söndag och Morsdag <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det skulle bli sämre väder imorrn. :( Iaf här uppe i Gävle. xD

2009-06-01 @ 17:55:13
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0