Adventsljusstakarna på plats..

Idag fick man upp lite extra tidigt och givetvis ville man gärna inte gå upp,nej faktiskt inte alls gå upp. Var så trött. Men man måste ju. När man väl är på jobbet så tänker man ju inte på det på samma vis. Joo man sitter där vid frukosten lite halvt borta bara ;-) Haah. Nej så illa är det inte. Däremot kan jag kanske uppfattas som lite frånvarande. Men skenet kan bedra och folk skulle bara veta hur man egentligen kan vara. Och inte bara nåt positivt nu!! Nu menar jag inte att man försöker va det man inte är utan att om någon inte känner en tillräckligt så kan det ju va svårt både att se (kanske) och framförallt själv vara (bete sig). Annars är det ju lätt. Är jag sur så är jag eller arg ;-)
Har haft fullt upp idag ända från start. Kanske stressat lite för mycket,men det är svårt att låta bli när det är tidspress. Fick somsagt upp lite tidigare idag. Syrran och jag var hos mormor halv åtta ungefär och sen gick jag till jobbet kvart i för jag började kl. 8. Så på vägen dit kände jag stressen för att hinna i tid. Sen var det bara att sätta igång med allt. Mycket som ska pysslas och donas med nu inför jul kan man ju lugnt säga. "Huvudmålet" eller vad man ska säga har väl varit idag att få lite ordning på ljusstakarna i källaren där. Haft en del att pyssla med och hunnit med väldigt mycket idag. Måste säga att det varit den bästa dagen hittils och på ett tag. Vet inte varför men man har väl känt sig glad helt enkelt. Inget nån har sagt som inte passat eller som jag hängt upp mig på. För det är just det jag gör. Minsta lilla så är det "illa" ;-) Och det behöver inte vara någon märkvärdigt... Är man känslig så är man ;-) Hiii..

Sen efter jobbet så ösregnade det ju när jag skulle gå. Har vart så jädra uselt,grått och trist väder idag. Promenerade i regnet till affären för att handla lite. Sen gick jag till mormor för att hälsa på och hade en trevlig stund. Vi åt mat, fikastund och sen spelade vi kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0