Den nygalma väck en ny nu på plats!

Tjohooo : )
Var ju lite nervös över hur jag skulle framföra att min tand blivit gul av curry. Det värsta var att det just var hon med(min tandläkare) som ropade upp mig. Men sa när vi hade gått längst korridoren hur det ligger till samtidigt som jag satte mig i stolen. Hon frågade...Den provisoriska? Och sa nämen det gör inget,den ska vi ju ta bort. Du ska ju få en ny nu. Vilken lättnad och skrattade gjorde vi!
Så hon drog bara bort den andra. Satte på den nya så fick jag gå fram till spegeln för att kolla snabbt hur det såg ut och om färgen var bra. Och det såg så fint ut så :) Grejade lite,putsade och sen la dom på nåt på tanden som luktade väldigt starkt. Blåste,sköljde och allt var det var och som det iiiillade i min tand. Den lilla tanden jag hade kvar där i munnen :/ Men höll ut ;-)
Sen VIPPS var min tand där. En helt nu och fin. Så nu är jag nöjd och fint blev det. Det bästa av allt....ingen gul tand inte. Haha!!



Inget mer besök där och sånt är ju alltid lite sorgligt och farväl sa hon till mig och jag skulle le och hit å dit. Så dom var nog med nöjda ;-)




Kommentarer
Postat av: Lina

2009-11-23 @ 22:51:30
Postat av: Linda

HIhihihi.....kan tänka mig att ni skrattade!!!, för Jenny, inte för att säga det, men det var för roligt!!!, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag fick ditt sms!!!, tänkte bara!, detta är typiskt Jenny!!!, äta curry å få en GUL tand!!!!!

Ojdå!!!Men du!!!En helt ny tand!!!, det var inte dåligt!!!, var väl mer än du förväntat dig!! Grattis!! Å du se nu upp för vad du äter, så du inte får fler färgglada gaddar!!!!!;) Puss å kram!!

2009-11-23 @ 22:59:13
Postat av: Jenny

Det va inte alls roligt :( Och allt kan ätas!!

Pussiluss&Kram!

2009-11-24 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0