Det är kallt..

Hej!
Brrr så kallt det är här. Fryser :/ Ut vill jag inte precis. Har verkligen blivit kallt. Snart kommer väl snön med. Fast gör inte mig nåt. Bara det blir snö till jul igen så ;-) Inget slask tack. *Host host*
Igår kände jag mig inte så pigg. Jobbade och nää orken fanns bara inte där,visste först inte om jag skulle orka ta mig dit alls. Men kämpar gör man ju. Ge sig så lätt kan man bara inte!! Så jag kämpade på och det gick väl hyffsat. Överlevde ju om inte annat. Hmm!? En fördel eller nackdel,vad vet jag :(
Har iallafall fått lite dagar nu till jul och nyår,så det känns ju skönt att veta om inte annat. Man slipper ju gå i en ovisshet och vet om det istället. Sen om det är SÅ roligt vetefan. Ska vara några dagar på det stället jag var på i somras med,så det känns bra. Är ju bara till att promenera dit : ) Hii..
Jaja,så var det med det : )

Tjingeling!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0