En jäkla konstig dag :(

Hej o hå : ) Vilken konstig dag detta. Vaknade halv ett idag,så nu sov jag iallafall tills jag vaknade. Det va härligt det. Slippa upp tidigt. Blev rätt sent igår med. Somnade på dagen där efter jag jobbat. Så jag var nog rätt trött ändå. Inte för jag kände mig speciellt trött så det var därför jag la mig. Utan mer för jag inte hade nåt att göra efter att jag hade städat upp här hemma och kände att v i l a lite kan jag behöva. Somnade gott nästan direkt :) Vaknade sen av att brorsan stod brevid sängen och sa ett telefonnummer och jag fattade då att det ringde OCH sen slog det mig att det var ett samtal till mig. Jag brukar annars vakna direkt av minsta lilla.
Då var det Linda för hon och hennes bror skulle komma hit : ) Shit va trött jag var sen då. Och hungrig. Hade ju knappt ätit på dagen för utom frukost på jobbet kvart i nio. Och klockan va väl runt 6 nånting?! Skulle laga mat och göra mig iordning,så jag visste ju att jag hade att göra om man söger så. Blev lite stressigt. Men hann klart med maten innan Idol hann börja. Så satt vi där och kollade på det :) Lite synd att Reza åkte ut,men någon måste ju tyvärr det. Helst vill man väl att ingen ska åka.

Fått reda på idag att Celicias katt, lilla Sigrid är död. Celicia det är hemskt att nåt sånt ska behöva hända. Det finns ju inget ljust i det precis och svårt att se en mening eller nån ork med att göra något efter att nåt sånt händer. Ja när det händer grejer överhuvudtaget som bara inte får hända. Så är det ju med allt,tyvärr. Har man svårt för att komma över grejer så har man. Alla har ju sin sorg och det tar olika tid för alla. Vissa har lättare för att dölja och komma över grejer. Tänk att man kan va så olika. Känslokalla och icke känslokalla. Man kan ju också tro att vissa inte har några känslor överhuvudtaget. Vi reagerar också olika. Så är det! Livet är ett mysterium,orättvist och framförallt inte lätt skulle jag vilja säga!!!


Lilla Sigrid och Signhild ♥ Båda borta : (


Nu ska här ätas lite :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen gud sika små godingar. ååå så gulliga. vill ha kissmiss

2009-11-22 @ 18:17:38
Postat av: Celicia

Celicia kan säga att hon började gråta. Åh jag saknar henne. De båda är så fiina! <3

2009-11-26 @ 22:51:09
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0