6 Augusti!

Hejhej! Sista dagen på vikariatet idag. Fyra veckor har redan gått och fort med. Inte klokt alltså. Snart är det ju mitten av Augusti. Glad att det är helg nu och har en del att pyssla med. Igår röjde jag i garderob och fick slängt en del grejer. Kartonger och sån skit som bara ligger där till ingen nytta. Man tänker att detdär behövs kanske sen nångång. Men inte då ;-) Så har en del kläder och bröte jag ska försöka fixa med imorn. Ordning och reda ska det va :) Roligare och trivsammare om inte annat. Blir ju så jäkla dammigt med för man kommer ju inte åt att städa om saker bara ligger huller om buller. Så ja,ledig behöver jag va nu.

Igår var jag inte alls bra,blev värre i halsen och idag som tur är så har det helt vänt. Känner mig piggare som tur är och halsen är bättre. Dock är man ju lite snuvig och histig. Men bara man får vila med så ska det nog snart bli bra :)

Ikväll ska vi äta gott och se film. Ska bli så härligt :) Så får man väl tro att man inte somnar ;-)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0