Jag tänkte käka lite äpplen!


Har haft besök av älgar i trädgården som käkat en hel del äpplen. Den tar inte så mycket av alla äpplen som ligger på marken till ingen nytta, utan den ska då ha dom som är i träden. Längesen jag såg en älg, särskilt på så nära håll. Inte varje dag precis. Älgar är mäktiga tycker jag. Man blir nästan lite rädd när man ser dom så nära.
Minns när jag var liten, jag och grannen som jag lekte med satt på altanen och vipps fick vi syn på en älg bakom stenmuren framför oss. Jag bara ropade!! Nu blir det mer WOW istället.

Har också haft rådjur på besök :) Så fina dom är!





Kommentarer
Postat av: Ida

Jäklar viken bjässe å han gillar äpple päpple piron paron!!!!!!!!!!

2010-08-24 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0