Lite avundsjuk är jag allt!!

Tisdag och bara två dagar återstår av mitt vikariat under denna sommar på det stället jag är på just nu. Förstår inte vart dessa 4 veckor tagit vägen. Men det är ju bara positivt!! Tacksam över att vädret inte vart så bra det sista,för det är ju inget vidare med värme och solsken när man sliter på jobbet. Fy! Så nu nästa vecka kan det ju börja bli fint igen. Eller nä helgen helst ;-)
Syrran och hennes kille har åkt till Tunisien nu. Åkte igår och dom har så varmt och soligt. Tala om att jag gärna med hade varit där istället för att jobba. Fast jag hade inte velat åka nu ändå mitt i sommaren. Ska åka i höst. September och så är det bara. SKA!! Två veckor och bara ha det gott! 

Nej nu ska jag gå och vila,lägga mig vid tv:n och ta det lugnt. Har vart lite hängig ett par dar nu och haft ont i halsen. Särskilt idag på morgonen men har nu övergått till mer förkylning. Inget vidare,men än är man på benen som tur är. Så kanske blir det inte värre. Hoppas jag :)
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

ja, det måste vi verkligen! :O

2010-08-03 @ 19:58:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0