Måndag 9 Augusti!

HEJ!
Jobbat första dagen på det andra vikariatet som jag har två veckor. Sen ska man väl va ledig lite. Vill verkligen åka utomlands nu och sola och bara ta det lugnt. Lata sig helt enkelt ;-) Syrran kommer hem ikväll från Tunisien. Har tydligen varit riktigt varmt där. Men inte så konstigt med tanke på att det är mitt i sommaren. Så det är ju nåt man får räkna med.

I Lördags den 7 var vi bortbjudna på kvällen och när vi kom hem så hade lilla Sabina fött små missar. Blev fler sen. 7 stycken blev det totalt och två döda. Får lägga in kort sen på dom små liven så fort jag fått hem kameran.
Kattungar och katter i allmänhet gör mig så glad. Åh man kan sitta där en hel dag och bara kolla på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0