Havet är för härligt!

Godmorgon! Då var det min sista lediga dag innan man börjar jobba denna sommaren. Fy bubbland vad det känns ledsamt. Men jag försöker se det positivt och tänka att det hade då fasen inte varit roligare om man inte hade nåt jobb. Så man får se det så. Kommer säkert kännas bättre när man väl kommit igång med arbetet ;-)

Igår hade jag en härligt solig och riolig dag på stranden med min fina vän Linda :) Sen blev det film på kvällen. Rätt sent la jag mig och kom ju sen på att jag inte hade tagit min tablett då jag fick gå upp igen. Kunde inte somna och varmt va det.
Drömde inatt att jag hade en fin fin klänning. Kungligt var det och alla gick på rad med sina kavaljeer och alla var liuka fint klädda. Sen kom vi in i en sal där vi skulle slå oss ner och äta goda rätter. Visst kan man drömma underligt. Vaknat flera gånger inatt och var helt genomsvettig. Flera gånger och tidigt imorses vaknade jag med,lika svettig och kunde ju inte somna om. Typiskt alltså!! Jag som hade velat sova länge denna morgon. Menmen!
Ska snart göra mig lite frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0