ibland är man bra konstig att förstå sig på...

Hallå hallå! Då var Måndagen avklarad. Helgen rusade bara förbi. Vipps så var det Söndag.
Jobbar hela veckan och i helgen blir det troligtvis kalasfixande. Fyller ju nämligen år imorgon. Äch äch!! Tycker bara det blir värre och värre att fylla år. Att åren går och detdär med kalas tycker jag inte är nån hit. Njää det är varken kul att ordna eller gå på.
Så man får ju se. Pappa fyller i början av Augusti så blir nog att vi slår ihop våra födelsedagar. Jobbar ju så mycket både jag och mamma så man ska ju faktiskt hinna med också. Inte bara stressa ihop något ;-)

Denna låten får mig på gott humör. Man får en riktig utomlandskänsla,vilket jag gillar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0