Inför Eurovision ikväll!

Igår jobbade jag och var sista gången jag träffade några på jobbet och måste säga att jag fick en så fin present :) Så fint av dem och glad blev jag!

Sen på kvällen var det Tjejkväll hos en kompis :) 
                   


Men nu till det som dagen handlar om. Nämligen Eurovision song contest...
Finns ju många bra länder och vissa som kanske inte är så väldans väldans bra,men det finns nåt där som man gillar i dom olika låtarna.
En av mina favoriter är Azerbaijan-Drip Drop. Den gick rätt in första gången jag hörde den och ju mer jag lyssnar ju mer växer den :)
Sen finns det några usla låtar med om jag får säga mitt. Men så brukar det ju va. Allt kan man ju inte gilla. Tyskland, Ryssland,Belgien,Cypern,Bosnien-Hercegovina,Vitryssland,Storbrittanien bla är väl dom jag gärna inte ser som vinnare. Sen är ju allt möjligt och allt kan hända. Så det är bara att vänta och se :) 

AZERBAIJAN-Drip Drop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0