Chocklad <3

Har varken haft lust eller tid att skriva något och det hade inte blivit så intressant heller för den delen. Vart en del jobb och mycket annat att tänka och grubbla över som inte är så kul. Menmen om att tag så kanske det känns lite lugnare. Helgen blir stressig och veckan i övrigt tråkig och orolig. Ska försöka tänka positivt och hoppas på det bästa. Finns mycket man kan hoppas på just nu :/
Ska jobba hela helgen plus att det krockar med en julshow på kvällen som jag ska på som jag inte vet om jag kommer hinna till. Det ska bli kul iallafall när väl dagen är över på jobbet och man väl gett sig iväg. Men när man har för mycket omkring sig så kan man nästan bara vilja strunta i saker och ting.

Känner mig inte riktigt i form, haft konstig huvudvärk i flera dagar. Är väl detta grubblande då? Så ska bara ta det lugnt och se film med brorsan och njuta utan denna chocklad. Älskar verkligen chocklad. Mmmm ;-)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0