Femte November!

Har fått gjort en hel del både igår och idag och det var ju för väl det. Har bara inte hunnit med allt som skulle ha gjorts mycket tidigare och så kan det bli ibland. Legat en stor stor hög med tvätt som skulle vikas vilket nu då är avklarat och även hunnit med att städa i skåp och rensat...storstädat! Går ju fort till jul ;-) Ja kära nån. Känns alltid bra när man fått ordning på grejer och man vet man kan koppla av sen till kvällen.

Koppla av, om man ändå kunde få lite ro. Ibland vet man inte hur man ska bete sig, vad som är bäst och hur man ska göra. Men det finns kanske en mening med det mesta. Vissa dagar tänker man lite extra mycket och idag är en sån dag. Sitter här och lyssnar på sorgliga låtar. Finns så mycket fint och framförsllt mycket man kan känna igen sig i.

Saknad
Liksom tavlan på min vägg sitter du där fast
Svart, vit och grå kommer aldrig därifrån
Det är någonting som saknas
För att få komma loss
Lönlöst att försöka
Du sitter ju så hårt

Vill få dig att följa med mig ut
Tänk om allting kunde bli som det var förut
Det är inte lätt att se dig där nu
Oh jag önskar att du vore här

Längtan efter dig sätter klorna i mig långsamt
Tanken på att du är någon annanstans
I mina tankar är du mest
Solen på dig skiner
Men du tynar sakta bort

Vill få dig att följa med mig ut
Tänk om allting kunde bli som det var förut
Det är inte lätt att se dig där nu
Oh jag önskar att du vore här
Vore här

Sara Löfgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0